BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

LNK IR TV3 PROVOKUOJA ŽURNALISTŲ KLAIDAS. YRA PAŠAUTŲ

LNK savo naujienraštyje pažėrė eilę duomenų. Pakomentuosime, jei jau taip. Štai lentelė su pyragu:

LNK prisistatymas prime time lydere anaiptol nereiškia bendro lyderiavimo visą parą. Tai išplėštas iš konteksto dydis, kanalo pateikiamas savireklaminiais tikslais.

Lygiai tą patį daro TV3, bet ji operuoja kita auditorijos dalies briauna - amžiumi. Kadangi TV3 lyderiauja jaunesnės auditorijos segmente, šį dydį ji auditorijai reguliariai ir pateikinėja, kaip galutinę tiesą. Štai po Žvaigždžių duetų pergalės prieš Chorų karus buvo ištransliuotas spaudos pranešimas apie tai, kad dvikovą laimėjo Chorų karai. Aišku, būtent tarp tų jaunesniųjų žiūrovų.

Nieko neminint, kad pralaimėta visų žiūrovų (total) kategorijoje. Gaila, kad, kaip ir esame spėję, ant to pasikabina kolegos iš televizinių priedų, kurių puslapiuose tie maži skaičiukai “15-49″ dažnai jau būna nubyrėję:

Čia iškarpa iš LŽ gido.

O štai originali TV3 savireklaminio teksto citata: sausio 16-osios vakarą 19.00–22.00 val. aktyvioji grupė – 15–49 m. amžiaus žiūrovai – rinkosi naująjį TV3 projektą ir sudarė 32,8 % žiūrovų.

Kaip matote, TV3 kanalui pavyko pašauti nekruopštų žurnalistą, jo su patranka nesigainiojant. Tiesiog užteko paspęsti gudrius spąstus.

Arba žurnalistas to nesuprato. Ar jam tai nebuvo svarbu. Ar įdomu. Visais atvejais, kai uagadugu stebisi profesionaliųjų žurnalistų darbu, turi omeny ir tai.

Grįžtant prie LNK naujienraščio dar pastebėsime, kad, kanalui giriantis, jog jo 2 minučių šlovės reitingas – 24 procentai, tai šių metų rekordas, pravartu atsiminti, kad tie metai dar tik kelias savaites trunka.

Įdomiau būtų pasižiūrėti lyginimą su šio sezono Lietuvos talentais TV3-juose, kurie, panašu, ir buvo inspiracija atsirasti 2 minutėms šlovės

Patiko (0)

Rodyk draugams



Komentarai (4)

  1.    Primigo 2010-01-29 15:57 rašė:

    kas artimiau bendrauja ar yra susidūręs su LT žurnalistais, tas nesistebi, kad rašo belerašyti, nes neužtenka nei žinių, nei proto pasianalizuoti situaciją. Didžiulė žiniasklaidos verslo problema, kada bandoma daryti universalius žurnalistus žinančius ir rašančius apie, bet ką, tokiu būdu realiai nežinant ir neįsigilinant į nieką

  2.    stebetojas 2010-01-29 20:20 rašė:

    Nesupratau sakinio “Štai po 2 minučių šlovės šlovingos pergalės prieš Chorų karus buvo ištransliuotas spaudos pranešimas apie tai, kad dvikovą laimėjo Chorų karai”.

    Kodel “2 minutes sloves” laimi pries “Choru karus”? Tai kad Duetai laimi pries Chorus, o “2 minutes sloves” laimi pries “Myliu LT” ir apskritai laimi viska, nes yra Nr.1

  3.    Alius 2010-01-29 20:41 rašė:

    Ačiū už pastabą. Jūs visiškai teisus/i. Ištaisyta.

  4.    arsena 2010-01-30 13:28 rašė:

    Kas galetu paneigti galimybe, kad zurnalistas buvo šališkas ?:)

Rašyk komentarą