BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

LTV NEVIRS “KALĖDINĖS SRIUBOS”

Skaityti čia.

Patiko (0)

Rodyk draugams



Komentarai (9)

  1.    medikas 2009-11-03 15:39 rašė:

    komerciniai transliuotojai visuomenine funkcija atlikti, be abejones, gali. bet neprivalo. nezinia, kai cia butu su ta LNK sriuba geresniais laikais.

  2.    chamsinas 2009-11-03 18:06 rašė:

    Tiesą sakant, ši žinia mane nustebino. Kita vertus, kai LRT taip mielai švaistosi savo įdirbiu, tokios žinos vėl kelia įtarimų, kad kažkas vis dėlto turi tam tikrų interesų.

  3.    rush 2009-11-04 00:34 rašė:

    “Dar vienas argumentas, kad visuomeninės televizijos funkciją gali atlikti ir komerciniai transliuotojai” ???
    Jeigu visuomeninės televizijos funkcija laikysime didesnio mokamų skambučių ir sms skaičiaus surinkimą, tuomet galima sutikti. Mat tik šis veiksnys ir nulėmė Maltos ordino (akcijos organizatoriaus) sprendimą pasirinkti komercinį kanalą. Juk kiek per LTV būna akcijų ar laidų, kurių metu žiūrovai gali “telefoniškai” sudalyvauti, niekada nebūna gausaus jų būrio - jis būna kelis ar net keliolika kartų mažesnis, nei TV3 ar LNK. O Maltos ordinui reikia surinkti l46as labdarai. Ar ne?

  4.    alius 2009-11-04 11:16 rašė:

    Pinigų Maltos ordinui reikejo surinkti ir prieš tris metus, bet jis nesirinko LNK.

  5.    rush 2009-11-04 12:30 rašė:

    Su laiku ateina ir patyrimas.

  6.    Bunnie 2009-11-05 10:21 rašė:

    Pastebejimas is LRT koridoriu - siais metais labdaringu renginiu organizatoriai kaip niekada pradejo vaikytis komercines naudos - tas jauciasi derybu metu. Komercines televizijos visada tos komercines naudos gali pasiulyti daugiau, ir organizatoriai to visai nesibodi deklaruoti. Komercines televizijos i ju renginius sutinka investuoti savo pinigus ir plius duoda gana daug reklamos, kas perskaiciavus kontatku skaiciu, komercinese televizijose bus visada patraukliau, nei visuomenineje. LTV del to per daug nesuka galvos - kalediniame tinklelyje renginiu pakanka, nes isejusius, iskart keicia kiti.

    Siais metais pastebime labai ryskia tendencija, kad LNK (ko gero suvokusi, kad nuosavu programos privalumu jau nebeturi), labai agresyviai pradejo lipti i tas sferas, kuriose iki siol tvarkesi LTV. Ivairios valdiskos transliacijos (LNK buvo sugalvojusi transliuoti net Seimo posedzius), ivairios labdaringos akcijos (ir ne tik Kaledu sriuba), ivairus, anksciau komercininku nedomine koncertai (stai, pvz. LNK organizuoja koncerta su Kauno simfoniniu orkestru) ir kt.

    Rezultatas - kadangi visa tai ziurovas yra prates ziureti tik per LTV, LNK toks blaskymasis naudos jokios neduoda - reitingai nera geri (Seimo posedziu transliacijos isvis beveik niekas neziurejo), labdaringus renginius ziuri blogiau, nei Radzio koncertus, o vietoj i LNK isejusiu koncertu LTV randa kitus, kuriuos istikimi pensininkai ziuri taip pat gerai. Skirtumas tik tas, kad tai, kas LTV anksciau beveik nekainuodavo, LNK kainuoja nemazus pinigus ir neduoda geresnio rezultato.

  7.    KĄ LTV KORIDORIAI GALVOJA APIE LNK 2009-11-05 11:07 rašė:

    [...] Bunnie parašė komentarą iš LRT koridorių, kurio labiau sangvinišką dalį publikuojame atskiru įrašu. Straipsnį, kuriam komentaras atsiųstas ir komentarą ištisai skaitykite čia: [...]

  8.    Alius 2009-11-05 11:10 rašė:

    Objektyvumo dėlei, Bunnie, pastebėsiu, kad pirma ir trečia pastraipa viena kitai prieštarauja.

  9.    Bunnie 2009-11-05 16:20 rašė:

    ne, nepriestarauja. organizatoriai gauna daugiau komercines naudos is komerciniu televiziju (reklama, skambuciai, organizavimo ir filmavimo kastu padengimas), o komercines televizijos, mano nuomone, naudos is tu projektu gauna mazai, nes reitingai toli grazu ne visu buna geri, ir parduoti juos ne visada gerai sekasi.

Rašyk komentarą